Moikka!

Mä touhusin tänään kaikenlaista aamulla kaupoilla ja kirppiksillä ja tein koiran kanssa pitkän lenkin ihanassa auringossa.

Mulla tuli niin kiire aamulla kun juoksin paikasta toiseen että käytyäni kaupassa en ehtinytkään vetää salaattia.

Joten päivän syönnit;
2 palaa ruisleipää + naudan ohuen ohutte leikettä
1 kahvi ja 1 kevyt kalkkuna nakki pikaseen naamaan
Ja nyt nutrishake.. suklaan makuinen tietysti.


Mun pikkuveljen tyttöystävä soitti mulle kriisipuhelun pari päivää sitten, se oli ostanut nutreja ekan kerran. Vihdoinkin, se on puhunut siitä jo kuukausia. Ja se oli melkein oksentanut vedettyään ekan liemen. Naurettiin yhessä ja sanoin, että jos multa kysyy niin ainoastaa sulkaa on siedettävä ja patukat. Se lupas tsemppaa ja mä lupasin soitella parin päivän päästä, toivon että se ei luovuta! Alku on hankalaa mutta siitä se lähtee. Niin ja neuvoin sitä syömääs salaatteja ja kanaa sekä yhden lämpimän päivässä. Yrittää osanutraa koska koko nutraus ei ole helppoa.
 

Kävin ostamassa uuden paketin nutreja jotta en ole ilman niitä ja ratkee taas, 19e Tarjoustalossa. Ja sit ostin vaan salaattia ja kanaa kaupasta. Ainiin ja pepsi maxia!

Susan