Moroo!

 

Ihanaa nää iltavuorot töissä 14-22, on energiaa jopa päivitellä blogeja kun ei kotona jaksa.. esim eilen olin kotona kello 17 ja koska koiran eläinlääkäriaika peruuntui niin olin koko illan (2 lenkkiä koiran kanssa lukuunottamatta) kotosalla. Lepäsin, katoin telkkaria, tein kasvohoidon ja hyvää ruokaa, pesin pyykkiä jne.. mutta blogeja ei tullut mieleen päivitellä. Itseasiassa eilen oli piiitkästä aikaa sellainen ilta, että päätin etten koske tietokoneeseen koko iltana. Se teki hyvää!

 

Illemmalla katoin kahta leffaa oikeen tyytyväisenä, nukkumaan yhden jälkeen ja ylös kello 10. Nukuin kunnolla, sekin teki terää ja tänään oon jaksanut tehdä vaikka mitä!

 

Olen tosin syönyt vähän vasemmalla kädellä nyt viikonlopun yli. Ostanut taas jätelöö, välillä karkkii, brie juustoo jne. Mutta kaipa se on ostettava lisää nutrilet sheikkejä ja lopetettava tää mättääminen. Aina kun syön nutreja ei tee mieli herkutella mut sit kun en syö nutreja tekee mieli herkutella hirveesti. Oon syönyt kohtuullisesti karkkia, jäätelöö yms mutta silti on hiukan huono omatunto koska mun tavoitteeseen on enää 5 viikkoa ja meitsin paino on luultavasti sama mitä se on ollut pari viikkoa. Lenkit koiran kanssa tehdään tosin yhä reippaammin ja hissikin oli rikki tossa niin mentiin rappusia ylös monta päivää..

 

Susan