Hei!

Sain auton tänä aamuna kun hain sen Nissanin huollosta. Se on nyt kunnossa ja maksoin kalliin hinnan. Osaltaan tää autottomuus on tosiaan ollut hyväkin juttu. Sen lisäksi että oon käynyt koiran kanssa 3 kertaa päivällä lenkillä niin laskin, että mulla on kertynyt noin kilometri pelkästään matkaa töistä bussipysäkille.     

Oon vähän syönyt herkkuja viime aikoina, lähinnä suklaata tai irtokarkkeja. Mutta kohtuullisesti. Sen lisäksi oon kärsinyt järkyttävistä vatsahapoista. Eilen illalla en saanut henkee kun niitä happoja nousi niin paljon.

 

Perusruokaa oon syönyt ja nutrit on taas ollu sivussa monta päivää. Mutta tänään otin nutrivehkeet mukaan ja perusruokaa on myös :)

 

Pitää sinne 15.4.2011 alkaa tähtäämää tän laihdutuksen kanssa. 

Oon oikeestaan aika huojentunut siitä, että painan joku 65 (tai alle). Ja saanut painoni aika hyvin pysymään.

 

 

Susan