Heips!

Tulihan sen mun lantio sieltä esiin nyt kun on turvotus ohi. Oon eilen syönyt lounaaksi jauhelihapihvin + salaattia töissä. Illallinen oli kello 20 vähän keitettyä nuudelia ja kasviksia sekä puolet jauhelihapihvistä. Iltapalaksi rahka-marja seos. 

Tänään oli aamupalaks rahka-marja seos, välipalaksi otan kohta suklaa nutrin ja sitten lounaaks on vähän eilistä nuudelikasvis-juttuu ja salaattia. 

Koira haetaan tänään hoitoon että saan kotona siivota rauhassa. Oon nyt valmistellut lauantain synttäreitä siivoamalla kolme iltaa putkeen. Koko ajan oon pyyhkimässä pölyjä, viemässä tavaraa kellariin tai roskiin ja kiillottamassa skumppalaseja. Tavoite olis että perjantaina kun pääsen viikonlopun viettoon niin olis enää perus imurointi ja lattioiden pesu edessä ja vois sit nauttia lauantaina rauhassa synttäreistä.

Haluaisin jo vaa'alle mutta lupasin että odotan perjantaihin.

Otin eilen kyllä suklaata ja sitä vähän kadun mutta olihan mulla synttärit.

-Susan