Heippa!

 

Kiitos kommenteista. Thin400 tableteissa on ainakin ruskolevää 300mg ja granaattiomenan siemenuutetta 300mg. Valmiste on sokeriton, laktoositon, gluteeniton ja hiivaton. Sisältää liivatetta.

Mulla on nyt ollut yli viikon kauhee muutto menossa. Eli muutin nyt varastoon 57 neliön asunnon tavarat. Kaikki aika on mennyt pakkaamiseen, sunnuntaina vietiin pakettiautolla suurin osa ja tällä viikolla olen ollut aivan poikki kun olen herännyt töihin kello 5 aamulla ja valvonut öisin myöhään pesten asuntoa ja tänään sitten olisi vuorossa viimeinen rutistus. Oon siis menettänyt täysin laihdutusmotivaation ja roskaruokaa on mennyt kun kolmeen päivään ei oo asunnossa ollut edes mitään ruoan valmistusvehkeitä. Mutta liikkunut olen tosi paljon!

 

Pidän teidät ajan tasalla. Loppu viikon olen töissä ja aion levätä + laihdutella. Ensi viikolla pääsen jo sisustuskauppoihin. Muutto seuraavaan asuntoon on vasta 11.6.-

 

tsemppiä!