Moikka!

 

Olin kolme viikkoa lomalla ja oon nyt tän viikon maanantaina palannut töihin. Koska mulla on useampia blogeja joita ylläpidän ja kotona hieman hidas kone..niin näköjään tää blogi on sit jäänyt vähemmälle huomiolle. Laitan nyt tänne taas viime aikoina kirjoitettuja päiväkirja merkintöjän ns. jälkimaininkina.

 

Ti Heinä 26, 2011

Ihan niin kuin otu of no where sain äsken idean mennä vaa'alle parin viikon tauon jälkeen. Olin varma, että luku ei miellytä mut se olikin oikein kiva ;

63,8 

Eli parissa viikossa vaan +500g, sekin varmaan nesteitä.. koska oon polttareiden yms. grillailujen takia ehtinyt lomalla mässäillä mut oon ollut koko ajan menossa ja polttanut enemmän tupakkaa kuin varmaan koskaan elämässäni ja näin ollen syönyt vähemmän.

Nyt edessä itse tehty kanasalaatti ja tv:ssä suurin pudottaja.

 

Ke Heinä 27, 2011

Kevyen aamupalan jälkeen paino 64,2, mitäs helvettiä?

 

Su Heinä 31, 2011

AAMUN PAINO

62,9

JEEEE!! Johan tätä jo odotettiin. Tänään tosin on ollut grillausta yms.. mutta siihen melkein ne syömiset jääkin. Uskon et huomenna ollaan viel alempana. Toivotaan:)

 

Ma Elo 01, 2011

Aamun paino 63,3

Ei niin hyvä että olis iloinnut mutta en ole kauhean pettynytkään. 

Jos loppu viikkoon mennessä päästään sinne 61 alkavaan niin jee :)

 

Ti Elo 02, 2011 

AAMUN PAINO

62,6 


JEEEE MAHTAVAA!!!

Ei mennyt kuin vuos että päästiin samoihin lukemin kuin viime syksynä. Mutta alas päin mennään :)

 

Ti Elo 03, 2011

 AAMUN PAINO


62,4


Jeee :) Aika hitaasti.. mutta onneks näin kuitenkin :) Oon crossanut kun pikkuveli korjas crossarin kuntoon.

Loma meni polttareissa, kävin Porvoossa pyörähtää, oli kaverin synttärit, parit grillijuhlat ja kattoterassibileet. Mahtui siihen paljon ystäviä, puistoja ja nautiskelua. Nyt oon tän ja seuraavan viikon töissä ja sit on kahen viikon kesälomalla vielä. Suunnataan ystävien kanssa viikoksi Roomaan! Ihanaa!


-Susan