Heip!


Pahoittelen hävettävän pitkää kirjoitustaukoa. Olihan tuossa ohjelmaa kerrakseen että laihdutuskaan ei ollut mitenkään laskussa.. siksi ei varmaan huvittanut kirjoittaakaan. Mutta nyt on uutisia. Tällä kertaa olen ilman nutreja laihdutellut ja hyvin on mennyt. Kopioin tänne toisesta laihdutus päiväkirjastani merkintöjä;

Kirjoitettu 8.5.2011

Aloitin 3 päivää sitten kevyemmän ruokavalion. Oon ollut aika paljon paastolla ja syönyt periaatteessa aamun ruisleipää lukuunottamatta vain salaattia ja broilerin sisäfilettä. Kahvia, teetä on sitten mennyt.

En ole käynyt vaa'alla kun tää alko mutta ottaen huomioon et oon painanut 67,8 about pari viikkoa niin olen tyytyväinen tämän hetkiseen vaakalukemaan 66,8 vaikkakin huomenna aamulla tyhjällä vatsalla selviää enemmän.

Tarkoitus olis nutrailla ja oli hiilihydraattittomalla ruokavaliolla nyt ainaskin 4 viikkoa. 

Kirjoitettu 9.5.2011

Hei!

Aamun paino 65,9 eli 2 kiloo lähtenyt alle viikossa, jossain 4 päivässä. Kävin äsken kävellen koiran kanssa kaupassa, otin sieltä tosi harkitusti kaikkee kevyttä. 

Salaattiainekset
maustamattomat kanan rintafilettä
mysliä
jogurttia
rasvatonta maitoa

JEE. tästä se lähtee. Pitäs päästä 6.6 mennessä sinne viitosella alkaviin.. saas nähä kuinka käy!

Kirjoitettu 10.5.2011

Aamun paino 66,2. Aika pettymys mutta huomenna lukemat ovat varmasti 65 puolella!

Syönnit tänään

aamupala jogurttia + mysliä
välipala omena
lounas : pieni salaatti jossa kanan maustamatonta rintafilettä+ kevyttä fetaa.

Illalla mennään varmaan taas samalla systeemillä eli joko sitä mysliä ja jogurttia tai sit jotain salaattia..

Mun pitää käydä ostaa niitä mansikoita + vesimelonia iltapalaksi joku päivä. Niinja pepsi maxia.

Kirjoitettu 11.5.2011

Heip!

Aamun paino oli vaatteet päällä 66,00. Myöhemmin kävin vaa'alla uudelleen kun oltiin koiran kanssa kahen tunnin ajan ulkoiltu, se näytti 65,8 eli huomenna aamulla lukema on toivottavasti vielä alhaisempi.

Eilen illalla söinkin sitten rasvatonta maitoa ja mysliä kuten lupailin.

Tän päivän syönnit;
aamupala rasvatonta maitoa + mysliä
välipala 2 keksiä
lounas salaattia missä kanaa ja fetaa.

Iltapala on sama kuin eilen.. kuppi kahviakin on mennyt. Oon nyt tosi motivoitunut tästä VHH-dieetistä. Mutta pitää varmaan käydä ostamassa nutreja tähän kaveriksi, vaikka yllättävän hyvin nälkä on pysynyt poissa vaikka oon syönyt tosi vähän. Haaveilen 7 kilon pudotuksesta kuukaudessa eli 5kg vielä tästä.. pääsispä siihen viitosella alkavaan kesäkuun alussa!

Kirjoitettu 12.5.2011

Moikka!

Unohdin käydä vaa'alla aamulla joten kävin vasta aamupalan jälkeen ja vaatteet päällä.

LUKEMA 

65,6 Eli olen melkein 64 puolella. jeeee:)

Eilen iltapalaksi tee + rasvatonta maitoa ja mysliä. Samaa tänään aamupalaksi ja sit otin naamariin pari keksiä töissä kahvin kanssa. Kauhee nälkä.- Pitää syödä se salaatti viel tässä 17 aikaan. Sekin on aika rupunen kun ajattelee et vähän kurkkuu, salaattia, fetaa ja kanaa.

Illalla syön jogurttia ja mysliä, täyttää enemmän kuin maito.

Oon muuten tehnyt tässä viikon ajan melkein joka päivä kotona 2 kilon käsipainoilla rinnat, hauikset, selän.. ja vatsojakin oon tehnyt. Vaatteet löystyy taas.

Kirjoitettu 13.5.2011

-3KG viikossa! VHH on jees!

Tää vapaapäivä on käytetty järkevästi. Käytiin aamulla heti kevyen mysliaamupalan jälkeen pitkällä lenkillä koiran kanssa, vaikka energiat on vähissä niin pakotin itteni. Sit siivosin koko kämpän, pesin ja föönasin koiran. Menin ite suihkuun ja paketoin 6 huuto.net pakettia. Olikin jo aika. Sit viel koiran kanssa 10 minuutin pikanen lenkki ja mutsille käymään- tietysti postin kautta. Olin syönyt vain asen mysli aamupalan joten alko olla heikko olo. Siellä söin ihan vähän spagettia+ kastiketta. Täytyin heti kun en ollut syönyt mitään sellasta viikkoon.. about? No kuiteskin.

Sit kaupan kautta kotiin jo 19 aikaan. Kävin ostamassa salaattiainekset, kanaa ja ikävä kyllä nuudeleita. Ajattelin että välillä on hyvä vetää jotain tollastakin ettei mee voimat täysin. 

Koiran kans sit äsken syötiin. Otin kanaa ja pienen osan nuudeleit kasviksilla. Tarkotus on tehdä iltalenkki jossain vaiheessa. Muuten viihdytään kotosalla, oon huomenna 12-22 työvuorossa ja otan koiran mukaan.

Oon aika vakuuttunut että seuravaan 3 viikon aikana saadaan velä 4kg pois. Odotan itseasiassa vähän isompaakin lukemaa..

UUTTA..

Kuten aiemmissa kirjoituksissa huomasitte olen lähestymässä 4 kilon päästä tuota 6 kympin rajaa. Tietysti jos viikossa lähtee 3kg niin jokainen osaa siitä päätellä että ne olivat suurimmaksi osaksi nesteitä, siksi sama pudotus tuskin jatkuu. Uskon kuitenkin, että saan 4-5kg 3 viikon aikana pois jos pystyn sinnittelemään tällä ruokavaliolla. Ajattelin kuitenkin lisää vähän syöntiä jolloin on energiaa liikkua enemmän. Muistutan että olen 153cm pitkä ja ihannepaino on minulle 48kg.. joten tavoittelen sitä 50kg tänä kesänä.


Susan