En ole ehtinyt kirjotella. Olin ulkomailla elokuussa viikon ja sen jälkeen olin kauheessa kuumeesa kaks viikkoa ja tuntui että vaan söin ja söin.

Nyt olen päässyt taas työn makuun, heti sairasloman jälkeen viime viikolla alko työputki( 9 päivää töitä putkeen) ja nyt sitten alkaa on onneks 4 päivän vapaat.

Oon kolmen päivän ajan syönyt terveellisesti, osittain karpannut. Paino oli aamulla 65,4 eli aika paljon takapakkia tullut. Tarkotus olis nyt päästä sinne vitosiin edelleen. Mulla on välietappina 22.10 jolloin mulla on synttäribileet :) Täytän 27-vuotta 18.10.2011. Sitä odotellessa.

Aamusin kahvia +jogurttia sekä mysliä. Lounaaksi kanasuikaleita ja uunissa tehtyjä kasviksia (paprika,sipuli,porkkana)

Iltasin leipää ja salaattia. Välillä Allevo suklaa pirtelöitä. Sit lenkkiä koiran kanssa ja sen lisäksi kotona kotijumppaa, vatsat, rinnat ja cross trainerillä teen pieni spurtteja.

Jospa se tästä..

-Susan