Hei!


Viikonlopusta on selvitty hyvin. Eiliset viimeiset jääkapissa olleet kanat söin koiran kanssa puokkiin kun pääsin kello 22 kotiin ja olin lenkittänyt koiraa kohtuullisen pitkään ulkona. Olen jonkinlaisessa ketoosissa. Pytsyn olemaan yllättävän pitkiä aikoja syömättä ja täytyn pelkästä salaatista enkä edes kaipaa hiilareita.. hyvin menee! :peukku 

Aamulla pitkä lenkki koiran kanssa :P 

Aamupalaksi tänään maitorahkaa, ananasta ja mustikkakeittoa. kello 11.00.
Välipala mandariini ja kahvi kello 15.00.
Lounas salaattia jossa salaatinlehtiä, tomaatti,palakurkkua, oliiveja ja mozzarellajuustoa, kello 17.00.


Muistin tänään että mulla on pakkasessa jäätelöä, senkin olin ehtinyt unohtamaan... litran jäätelö josta oon syönyt kohta yli viikon, aina välillä otan palasen..

Miten muka voin olla ketoosissa kun mässäsin viikonloppuna? Ei tiedä, ei ymmärrä.

Kävin ennen töihin tuloa postissa ja ruokakaupassa.. Kiireessä en ehtinyt jäädä miettimään vaan jatkoin samaa linjaa kuin viime viikollakin, elikkä turkkilaista jogurttia + mustikkakeittoa aamupalaksi ja salaattiainekset + kanasuikaleita ja pepsi maxia. 

Nutreja ostelen ehkä huomenna tai torstaina..

Susan