Moikka!


Nutriton viikonloppu taas-mutta syönnit on vähentynyt. Eilen kotona lenkki koiran kanssa, koiran pesu, kodin siivoaminen ja sitten noin 16.30 Alkosta viinipullo ja pikkuveljelle koira hoitoon. Pikkuveli tuli sit samaa matkaa mun kans mun äidille syömään, otin vähän riisii, kanaa ja kastiketta. Jälkkäriks oli kahvi + pala kakkua. Illemmalla kaverille sieltä suoraan yöksi. Siellä syötiin salaattia + parmesaani valmispastaa joka vaan kiehautetaan vedessä. Sit viiniä ja popcornia. Oli aika karsee olo sen jälkeen, ähky.

Tänään syönnit aivan surkeet. Koska kaverilla ei ollut varsinaist aamupalaa niin syötiin nuudeleit joita en oikein saanut aamulla alas ja kokista sekä salaattia. Sit leffaan sieltä suoraan, en tullutkaan kotiin ja sen takia on ollut olo että olisin ollut melkein matkoilla :D

Näin kaverit keskustassa 17.00, auton jätin aika kauas niin sain kävellä sit leffateatteriin. Sieltä mentiin vielä ennen leffaa kahville mutta en ottanut mitään. Ja sit leffaan, otin irtokarkkeja n. 200g, söin 2/3 osaa ja pepsiä tai maxia.. en tiiä kumpaa se lopulta kaato mulle. Kotona 21.30..
Piti hakea koira mut pikkuveli oli mennyt leffaan just eikä mulla ole sen kämpille avainta niin sovittiin et haen sen huomenna. Oon töissä 11-19 joten joskus 19.30.. sit enää tiistai ja ke + to vapaa.

Kotona odotti tyhjä koti, ei koiraa ja sen takia mieli on varmaan haikee ja sellanen vähän maassa
.

Päätin tehdä jotain hyödyllistä ja pesin lattiat, kävin suihkussa ja tein kanapiiraan joka on uunissa.

Katon just syömishäiriöinen perhe ohjelmaa.

Susan


_________________