Moi!

Olipa outo aamu ilman koiraa. Melkein luulin nukkuneeni pommiin mut sit tajusin että mä olin kattonut kelloa tunnin väärään suuntaan :Dokei tajusin sen heti kun nousin sängystä.

Otin aamupalaksi lasin pepsi maxia ja mysliä+ jogurttia. Töissä eväinä nutri + kanapiirakkaa. Kumpaakaan en oo vielä syönyt. Alotan varmaan sillä nutrilla tunnin sisällä. 

Mä mittasin itteni viime viikolla mut ne lukemut oli jotain niin outoja et päätin olla julkasematta ne. Musta tuntu, että en mitannut täysin oikeasta kohtaa. 

Joo mä oon tosiaan valinnut sen 15.4 mun seuraavaks "välietapiksi". Eli siihen mennessä pitäis saada kaikkee karisemaan. Katsotaan kuinka tytön käy! Kesällä viimestään pitäs olla lantio pienempi. Odotan niitä hetkiä kun pääsee koiran kanssa pitkälle lenkille aurinkoon ja voi syödä marjoja ja savulohisalaatteja piknikeillä. Nam!

Susan