Moikka!

 

Nutrailu on jatkunut ja oon miettinyt muuten sitä mun painoa joka aluks oli pettymys.. Oikeestaan tarkemmin ajateltuna tosi hyvä,että voin sanoa painoni ääneen. Pitkään tuntui et oon lihonnut mutta kuitenkin välillä epäilin koko ajatusta. Olinhan mä lihonut mut muutama kilo sinne tänne. Onneks tässä on kesäkuun alkuun mennessä aikaa pudotella!  Pidän kesäkuuta ns. kesän aloituskohtana, entäs teillä, milloin alkaa kesä?

Tässä jo innostuneena kattelin rantalomia tänään heinäkuun loppuun itselleni-yksin. Koska vaikuttais että kukaan ei pääsis ja kyllähän ajatus jostain hotellilomasta yksinään tuntuiskin vähän kurjalta. Mutta katoin sen sijaan kaikkia loma-asuntoja. Jopa omalla uima-altaalla että sais oman rauhan.. Ne oli kyl sit vähän tyyriitä. Ehkä tyydyn johonkin aurinkoiseen parvekkeseen kun en mä uima-altaast niinkään välitä. Joku rauhallinen kohde missä voi ottaa aurinkoa ilman muita ihmisiä.. ehkäpä mä nyt taas innostuin liian aikasin.

Ruokailu on ok mut jotenkin tuo nutrailu töissä ja kevyt lounas on saaneet aikaan sen,että sit kotiin tultuani on niin kova nälkä että syön vähän liikaa salaattia ja viel lämpimän aterian päälle. Ei vaan jaksa montaa nutria pitkin päivää. Pitää varmaan keksiä joku oivallinen välipala ilta-päiviin niin jaksaa sitten työpäivän jälkeen ottaa rauhassa ja kohtuudella.

 

Meen nyt kattomaan housea. 

 

Susan

PS.odotan lauantai iltaa.. et päästään tyttöjen kans juhlimaan..