Heippa!

Kirjoitin eilen pitkän viestin joka ei vissiinkään tallentunut tänne.. :oops: 

Olin viime viikon sairaslomalla. Juoksin ympäri apteekkeja ja makasin kotona.. en saanut ees öisin unta kun kuume, kurkkukipu ja vatsahapot vaivas. Sain vihdoin lääkkeitä kaikkiin noihin vaivoihin ja vähän paremmin voin, vaikka oon edelleen uupunut.

Töissä tänään 8.30-16.30, samoin loppu viikko perjantaita lukuunottamatta kun teen 12-20 työvuoron.
Kiva olla töissä tänään :) mä tykkään mun työpaikasta tosi paljon.

Nutrailu jatkuu vaikka viime viikolla tulikin kipeensä syötyä nutrien ja salaatin lisäks paljon kanaa ja nuudeleita.. vähän karkkia ja jäätelöäkin. Painoa ei ole tullut vissiinkään lisää mutta ei sitä ole ehkä kuin vähän lähtenytkään.. ajattelin nyt panostaa nutraamiseen, siksi aamu alkoikin nutrilla ja äsken otin kahvin.

En saanut oikeen unta ja senkin aikaa mitä sain näin vaan kauheita painajaisia.. :shock: Ainakin heräsin ajoissa ja ehdin nauttia aamulenkistä koiran kanssa eikä tullut hirvee kiire. 

Ostin vihdoin uuden kameran, Sonyn tehopakkauksen Sony Centeristä missä sain hyvää palvelua.- Oon tosi tyytyväinen sen laatuun. Voin ottaa teille uusia kuvia pian. Tässä yksi kuva. Jälkimmäinen kuva missä mulla on liila paita on ennen laihdutusta.

Mä mietin tässä, että tarkemmin kun miettii niin kesäkuussa tuli 3kg takas. Ja sen jälkeen oon laihtunut ainakin 6kg.. ellen enemmän. Ihan hyvä saavutus mutta olis aika saada lisää tuloksia!


Painan tällä hetkellä jotain päälle 60kg.

Susan