Heippatirallaa!

 

Tänään tuntui pitkästä aikaa siltä, että nutrit maistuu taas enkä halua edes ruokaa. Tuskin kuitenkaan ketoosissa olen. Ja pari kaveriakin alotti nutraamisen, saas nähä miten ne jaksaa, tää on meinaa tasopainoittelulaji, monta kertaa päiväs tekis mieli heittää nutriletit seinään mutta aina sitä vaan jatkaa. Onneks :)

Oon töissä iltavuorossa ja ehdin tänään jo ostellu lippua kun lähen Lontooseen kolmen viikon päästä, mainitsinko tätä muuten..?

Sitten oon vetäny kaksin käsin nutria tänään ja jättänyt turhat jutut pois, en edes karkkia maistanut vaikka tarjolla oli. Ja sain paljon kehuja laihdutuksesta pikku linnuilta, eli joku oli kehunu mun laihtuneen toiselle joka oli kuullut sen taukohuoneessa ja kerto sen mulle. Oikeen iloinen olen tästä ja se tsemppaa jatkamaan.

 

Susan