Hei!

Vielä ei olle ketoosissa ja saas nähä päästäänkö siihen edes tällä osanutrauksella. Uskon kuitenkin päässeeni silloin vuosi sitten kun alotin tän touhun-jonkinlaiseen ketoosiin kun yöunet väheni 5 tuntiin ja heräsin aivan pirteenä ja jaksoin urheillakin hulluna.

Onkohan tällä blogilla lukijoita? Se nimittäin inspais jatkamaan kirjottelua vähän enemmänkin!

Mä en halua nyt ällöttää teitä mutta aika karseat naistenvaivat on olleet mulla tuskan vaivana tässä pari sen päivää ja siitä tärinä olosta johtuen olen nukkunut huonosti ja syönyt kipulääkkeitä enemmän kuin laki sallii. Jos nyt jaksan niin suuntaan torstaina työpaikan kuntosalille. Lupasin kuitenkin käydä tällä viikolla parisen kertaa. Niin ja asiaa ei auta yhtään se, että mun jumppahousut on kadoksissa.

Teen just jonkinlaista kauppalistaa huomiselle. Ainaskin salaattiaineksia, kanaa.. uuni vihanneksia.. varmaan jotain tonnikala-raejuusto härpäkettä. Ja jotenkin haluisin hirveesti tehdä jonkinlaisen kanapiirakan.

Mitäs vinkkejä teiltä löytyis? Meen varmaan taas johonkin pirkan sivuille etsimään hyviä, helppoja ja edullisia vaihtoehtoja :)

Mä vähän niin kun lupasin itelleni laihtua 15.4.2011 mennessä. Ja haluan että se on enemmänkin kuin joku 3kg. Joten tässä on sellaset 6 viikkoa aikaa tehdä asialle jotain ja uskon että pystyn siihen kunhan oikeesti syön järkevästi. Eli varaan oikeaa ruokaa nutrien lisäksi ettei mene plörinäksi touhu. Paljon porkkanaa ja sen semmosta.

-S