Keskiviikkoa :)

Töissä 11-19, tuntuu että nutriletilla on jotain vaikutuksia mun unenlaatuun jo tässä vaiheessa. Nimittäin nukuin vähemmän kuin yleensä mutta silti heräsin suhteellisen pirteenä ja normaalia aikaisemmin uuteen päivään. Loistavaa!


Päivän syönnit;

1 nutri suklaapirtelö

1kahvi


Lounaaksi noin 15 aikaan risottoa ala mun äiti :) 

Mä en käynyt eilen kaupassa, käyn tänään mutta ajattelin vielä hioa sitä kauppalistaa. Siinä oli vähän epämääräsesti sitä sun tätä. Mä päätin mitata tänään itteni illalla. Harmi että en tehnyt sitä kun alotin tän touhun viime viikolla sillä housut on alkaneet löystyä kun nesteet lähti liikkeelle ja ramppaan siis koko ajan vessassa :)

Nyt kun olen jo hoikistunut aika paljon niin viimeisten kilojen pois saaminen voi olla hankalaa, eilen mun pikkuveljen tyttöystävä ehdotti että alotettais zumba tunnit toukokuussa. Mä en tiiä, ei oikein nappaa maksaa 60e, juuri kesällä jostain salista. Paljon mielummin oon ulkona koiran kanssa. Saas nähä raahaanko itteeni huomenna salille, olo ei ole vieläkään ihan normaali. Koiran kanssa ollaan viivytty enemmän ulkona mut ei ne lenkit mun osalta pidempiä ole olleet, koira vaan riehuu hangessa ja mä katon vierestä kun se kiipeilee ihan hassuihin paikkoihin minne ihminen ei mahtuis :D

Mä uskon, että tää loppurutistus voi olla hiukan vaikeampi mutta koska siirryin nyt taas normaalista ruokavaliosta nutreihin niin kyllä se paino lähtee sieltä liikkuumaan.


Tein eilen illalla mutsilla vielä tehokkaan kotijumpan käsipainoille, siihen kuului rinta, selkä, haiukset ja vatsat.. 


-Susan