Kävin äsken TAAS vaa'alla. Paino oli 64,7. ÖÖ mitä ihmettä? Ehkä mun ei kannattais käydä vaa'alla monta kertaa päivässä.. :mrgreen: 

Kaveri tuli töihin vastaan mun päästyä kello 17..... se tuli hakemaan yhtä vaatepussia multa, se ehdotti että mentäis terassille kahville. Olin nälkäinen ja väsynyt mutta lähdin hyvän auringon innostamana tunniksi terassille ja oli oikein mukavaa, sen kaverin ansiosta ostin täysijyvä makaroonia kaupasta ja teen parhaillaan makaroonilaatikkoa johon tuli täysjyvä makaroonia+ kevyttä naudan jauhelihaa + kevyttä ruokakermaa. Nice!

Kaamee nälkä. Olin kaupassa ihan sormi suussa ja energiat pois sen terassin jälkeen mielessä vielä tuleva raskas lenkki koiran kanssa. Onneks se meni hyvin ja koira piristyi. 

Kaupasta ostin kanasuikaleita koska aion tehdä kanakeitto lähipäiviä, unohtu tehdä silloin alku viikosta.. ja ostin melonia koska mansikat oli kalliita. 

Sit yllättäen tulin nutrilett hyllylle ja huomasin että ALLEVO 14 kappaleen paketti ALENNUKSESSA! Vain 9,90e. Mietin hetken, että budjetti on tiukka mutta toi on pakko saada, saan sillä hyvin nälän pidettyä ja kilot karistua seuraavina päivinä joten otin sen ikionnellisena ja painelin kassalle,JEEEE!



Tänään en ajatellut sitä avaa koska meen kohta nukkumaan mut ehdottomasti huomenna alotetaan sillä :) Nyt odotellaan ruoan valmistumista ja katellaan viel vähän telkkua.. nukuttais..

Mä ostin suklaa Allevoa ja mulla ei ole allevoista oikeestaan yhtään kokemusta mutta saa nyt kelvata.. mitään erityisen hyvää se ei varmaan ole mut yritän sekoittaa sekaan sit maitoa..

 

Susan