Mua oikeestaan hävettää se että en oo ehtinyt tänne päivittelemään tilannetta. Kerron lyhyesti että mitä tuon syyskuun lopun jälkeen on tapahtunut. Matkustin lokakuussa viikoksi Lontooseen. Palattuani sieltä olin viikon flunssassa ja sitten siiä välissä ehdinkin jo vähän nutrailla ja palailla laihdutuksen pariin kunnes pitkään kestänyt yskä vei uudelleen lääkäriin. Selvisi että mulla on kuumeeton keuhkokuume. 

Olin sairaslomalla kaksi viikkoa mutta todellisuudessa taudista toipuminen kesti sen neljä viikkoa. Nyt olen vasta hiljattain joulun alla parantunut ja työ sekä joulukiireet eivät ole antaneet aikaa varsinaisesti laihduttaa mutta nutraaminen alkaa taas tammikuussa. 

 

Olen kuitenkin todella ylpeä että olen laihtunut 15-20kg tässä vuoden 2010 aikana, koska digivaakani on edelleen rikki ja en saanut uutta joululahjaksi niin on vähän epäselvää tarkka tämän hetkinen paino. 

 

Tässä kuitenkin kuvaa :)

 

 

-Sus@n