Eilinen ilta ei mennyt putkeen.

Lähdin kaverin kanssa tunnin kävely lenkille heti töiden jälkeen 18.30 aikoihin, olin kotona vasta n. 20.00. Sit söin vähän iltapalaa joka oli salaattia ja joskus 20.30 juutuin puhelimeen. Puhuin ekas yhden kaverin kans 1,5h, sitten toisen kans vielä 1,5. Lopulta vein koiran vielä kohtuulliselle iltalenkille ja en syönyt enää mitään kun pitikin jo mennä nukkumaan. Tänään oon töissä ollut taas 10-18. Aamunen lenkki oli taas aika lyhyt jotta ehtisin kauppaan ostamaan salaattia enkä sortuisi.. Ja ehdinhän mä.

Hyvää tässä päivässä; nälkä on ollut vähäinen ja aamupalaksi otin suklaanutri pirtelön. Lounaaksi salaattia aika vähän ja pandan suklaavanukkaan (ei hyvä).

Päivän syönnit kaikesta huolimatta kiloklubin mukaan 640kaloria. Saisin syödä vielä 1000 mutta taitaapi jäädä tonne alle 600. 

Lisäksi mulla on treffit tänään joka vie entisestään ruokahalua ja kuumettakin on iltapäivällä esiintynyt.. pääsispä jo pois!

Huomenna tiedossa 1-2 tunnin lenkki. Ja mainittakoon,että olen tehnyt kotona käsipainoilla tällä viikolla tähän mennessä 3 kertaa treenejä ja ne on yleensä rinta, selkä, hauis tai vatsalihastreenejä. Semmosta:)

Susan