Mulla on bloglovinin mukaan edelleen 4 seuraajaa. En tiedä paljon niitä on ollut parhaimmillaan mutta tulin siis takaisin kun ajattelin että ette te ole minua hylänneet.

Laihdutus on ollut hyvin jojomaista viimeset puoli vuotta, on ollut parempia kausia ainakin muutamat kuukaudet. En usko lihonneeni pahemmin,  ehkä muutaman turvotuskilon. Mutta tein jälleen kerran sen päätöksen että lopulliseen tavoitteeseen on päästävä ja nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni. Kesällä, varsinkin kesäkuussa olin 3 viikkoa evakossa, söin mitä missäkin oli tarjolla. Heinäkuussa mentiin vähän kevyemmin, ulkoiltiin koiran kanssa päivittäin puistoissa, Suomenlinnassa yms.. Heinä-elokuun vaihteessa olin viikon ulkomailla, silloin olin tosi turvoksissa. Sen jälkeen vähän aikaa yritin laihduttaa mutta stressi laukaisi taas sen että en jaksanut miettiä tarkkaan ja suunnitella kaikkia syömisiäni.

Olen syksyllä lisännyt liikuntaa huomattavasti, pyrin käymään viikossa 2-3 kertaa pidemmällä lenkillä. Viime lauantaina rämmittiin 2 tuntia koiran kanssa Seurasaaressa.

Ruokailun suhteen nutrilett pussit on edelleen kaapissa pölyttyneenä joten niitä en nyt ensimmäisenä aio ottaa käyttöön, vain joinakin semmoisina hetkinä kun tuntuu että alkaa mennä käsistä ruokailun sutheen.

Toistaiseksi yritän syödä terveellisesti, enemmän proteiinia ja kuitua (jotta vatsa toimisi) ja välttelen hiilareita.

Olen kieltänyt itseltäni herkut, herkuttelen esim. hedelmäsalaatilla kuten eilen illalla.

En tosiaan tiedä tämän hetkistä painoani.. menen vaa'alle sitten kun uskallan eli kuukauden päästä :D tai sitten kun olen hankkinut uudet patterit.

Tavoite 50kg. Lopullinen tavoite siis.. nyt veikkaan että painan jotain 65kg, toivon todella että en enempää!

Mitäs kuuluu?