Ompas ihanaa että mulla on lukioita, oon tänään saanut monta kommenttia kun ennen tätä päivää oon saanut koko blogin aikana ehkä pari :) Lisää näitä siis!

Hyvä vinkki tuo kasvis-kana laatikko, otetaan ihmeessä käyttöön. Keitoista en niinkään välitä mutta muutama bravuuri löytyy kuten nakkikeitto yms.. niin ja voi olla tosiaan että tää 64 kg olis joku mistä mun keho tykkää pitää kiinni ja ei helposti päästä mua sen alle mutta mä aion voittaa sen kynnyksen ja päästä sinne vitosella alkaviin.

Mä en oikeestaan loppujen lopuksi välitä lukemista, painanko 65 vai 45. Mulle tärkeämpää on se miltä musta itsestäni tuntuu omassa kropassani ja tällä hetkellä en ole tyytyväinen. Mua ärsyttää ja suututtaa tää hemmetin suuri lantio ja nää reidet jotka hyllyy.. no ei onneks kovin paljoo enää. Mutta yritän saada ne kiinteytymään keskittymällä muuhunkin kuin ruokavalioon. Salille en kauheesti jaksa, se ei oo niin paljoo mun juttu, ellei olis sali missä saan käydä rauhassa..niin kun entisessä duunissa. Nykyinen sali joka on älyttömän pieni on aivan täynnä aina..enkä halua maksaa sitä 60e kk kun en pysty joka viikko käymään sitä 3 kertaa.

On siis keskityttävä muihin keinoihin. On se hienoa että painoin joskus 83 ja nyt oon 64 ja risat mutta se ei riitä.

Haluan joku päivä näyttää siltä, että kukaan ei edes näe musta että olen joskus ollut läskipallero.

-Susan